Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Monday, May 9, 2011

aku dah beli sandal idaman

sebelum peknen lagi
aku dah siap pesan kat pak cik kurus
nak sandal scholl kalo aku pregnant

tatapi

pakcik kurus buat bodoh aja
:p

kebetulan
bulan lepas
jasko buat sales gengiler

sandal scholl tue jarang oh ada diskaun

satu hari aku berjalan jalan dengan kengkawan ke jasko
dan...
terserempak dengan sandal tersebut
belek punya telek
harga sandal tue RM 128
tsk tsk tsk

fikir 80 kali nak beli ke idak
then
nyonya tue cakap after less tinggai RM 108
mak aih
melompat suka aku di situ
(ober)
hahah

dan...
akhirnya
aku membeli juga
setelah memakai sandal tersebut
memang selesa nak mampos
serius tak nyesal even harga dia mencanak mahai

dengan itu
ku jajakan sandal mahai pertama aku setelah berusia 26 tahun
di muka bumi tuhan ini
hahah

 hahahaha.aku di dalam bilik guru dan time nie tadak keja.
 keadaan meja daku di bilik guru.
buku buku rujukan yang mmg banyak tapi tak sempat pun aku nak belek.kerja banyak beb


Isteri Incik Fahmi =p

1 comment:

mysara said...

kasut school mmg selesa kan shalin.. kite ade 1 tp jenis sarung... mmg selesa sgt2 pakai.. : ) walopun mahal tp berbaloi psl selesa n tahan lama tau : )