Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, December 12, 2010

tertarik betul daku

sebagai perancangan perkahwinan adik ipar
aku kena la stadi dan revise balik kan
apa yang best untuk dijadikan rujukan hari kejadian nanti

jadi...
aku sangatlah teruja dengan ZAIFIEZAINAL punya collections
ya Allah
very chantek

tak caya?
ko ketik di URL aku kasi di bawah nie

ZAiFie ZaiNaL

berkenan betul aku dengan design pelamin
gojes ko tau~


tadi aku ke pengkalan kubor
ternampak pasu putih jenis macam nie
tapi plastik aja
harga RM 25
murahhhhhh siot

mak mentua aku balik nanti
sekarang mak mentua aku ke PD dan ke KL
so dia balik nie
aku nak pergi beli lah dua bijik pasu nie

then suruh mak aku gubah bunga kaler merah
tobat meletop letop

aku dah beli rangka pelamin pargola
harga di Rantau Panjang nie sangatlah murah
hanya RM 250

nanti aku jaja kan di sini eh
rangka pelamin tue belom sampai
nanti aku nak cat kaler putih
then aku puji diri aku melambung lambung di sini eh
bertapa aku hebat memberi idea
konon konon wedding planner hebat!
hahaha

sekian
entri tiada unsur unsur riak okeh
wahahaha

Isteri Incik Fahmi =p

No comments: