Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, December 19, 2010

Rantau Panjang,Kelantan

rumah mentua aku adalah dekat giler giler dengan tempat soping Rantau Panjang
opsss...
bukan Rantau Panjang di Klang nun eh
di Kelantan

kalau musim cuti cuti malaysia
umat punya lah ramai giler
sampai jem ko~

aku fes time suami bawak ke situ
macam blur blur ayam tak tau nak beli apa
hahaha
tak biasa weih
nak cari tudung pun tak gheti camno

tapi sekarang
sorgaaaa ko tau kalau pergi
macam kau tengah stress
tentiba pergi ke Rantau Panjang
stress kau akan reda serta merta
sebab barang kat sana punyalah murah
tapi awas!
pepandailah ko tawar eh
jangan tertipu
menipu tak per
=p

gtulah kekdahnya..
yang belom datang bersoping kat sini
mari mari
bila mari time coti sekolah
roger lah aku
aku banyak berada di Kelantan rather than Kedah
=0

semalam banyak jugak hasil aku bersoping
dah lama weih aku tak bersoping
rasa macam...
oh yeah~
soping soping
haha

barang yang disoping
suka suka

marilah ramai ramai ke Rantau Panjang weih~


Isteri Incik Fahmi =p

No comments: