Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, December 2, 2010

kain pasang

hari tue dah janji ngan sang suami
sebelum balik kedah
kena ada 3 kain pasang baru
sebab ko tau semua baju kurung aku adalah hampir ketat + sendat
maksudnya apa?
aku semakin berkembang dengan jayanya
=p

kalau nak upah di Melaka
for sure akan mahal
so aku upah di Kedah
berlaku penjimatan berganda

5 pasang kain untuk dibuat baju kurung
3 pasang dah selamat aku hantar untuk dibuat baju kurung moden

walaupun bertubuh montel lagi chomel
hahaha
aku lebih suka pakai baju kurung moden
nampak lagi cantik lagi bergaya
kalau baju kurung macam simple sangat
kain pasang yang murah murah
memang aku buat baju kurung sahaja
kain yang mahal sket aku buat kurung moden


Isteri Incik Fahmi =p

1 comment:

cik senah said...

hehe.. :) sama mcm cik senah.. sejak genap 2 thn keja di Kelana Jaya.. asai nak buat baju kurung baghu saja (utk pakai ganti2 p opis dan p kenduri kendara kawan2).. maka akan cik senah tempah kat member cik senah di lunas kedah..

tp, cik senah himpun kain sampai 10 pasang.. baghu cik senah pos.. hehe.. baju kurung bodoh (hat tak boh lis ka.. lining ka.. jahit manik bagai ka.. - member charge Rm 28.00 saja.. murah beb! maunya tak pulun hantaq kerap2..! - tp, tak dak lah kerap mana..

sethn dua kali pos kain kat member.. hehe.. (roughly.. dlm sethn cik senah ada 20 pasang baju baghu arr..) yeehaaa! - nama pun perempuan.. keja pulak kat opis.. takkan nak pakai baju yg samaaaa saja sepanjang thn..? bosan!

and then, kalau nak p mkn kenduri.. takkan nak rembat baju p opis kott..betoi dak..? sabit tue arr perempuan mmg banyakkkk bajuuu.. hehe..

p.s : salam perkenalan.. cik senah org aloq staq.. dok area tmn shahab.. bakal suami pulak org pasir puteh, kelantan.. ermm.. sama kan kenegerian kita... hehe :)