Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, December 11, 2010

bilik tidur buatan sendiri

 separuh abad kawen baru dapat tunjukkan kepakaran anda tentang bilik tidur di rumah aku
yang direka dan dibuat sendiri oleh aku serta rakan baik
hoyehhhhh~

 aku menggunakan material yang sangat murah
kain biru tue harganya hanya RM 1.80 semeter
tujuan aku decorate bilik nie sebab nak amek gambar right after solemnization
kalau kau pergi kedai kain
tanya kepada tokey atau pekerja di sana
kain buat pelamin hado?
ada dua jenis
satu jenis jersey dan satu lagi kilat
better kilat
nampak chantek begitu
ini gambar gambar yang diambil pre wedding
aku beli frame di parkson
harnya murah sahaja
terjah lah parkson atau jasko
mesti ada

pastue ko tempek la di side tepi
pastinya menarik
 aku DIY secara bodo bodo aja
alah kau....
saja je nak test weter aku bleh dekerate atau tak
hasilnya 2 bintang lah
=p

bunga kat atas tue aku guna balik bunga time tunang hari tue
so berlaku penjimatan berganda ganda
itu batang paip
murah dan jimat
bagi aku yang tadak duit
cukuplah sekadar guna benda yang murah
tapi nampak cantik di mata aku
haha

 sekian..
salam sabtu


Isteri Incik Fahmi =p

No comments: