Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Monday, November 1, 2010

salam isnin

semakin hampir nak cuti sekolah
masa semakin mencemburui aku
hahaha
banyak weih kerja aku kena langsaikan
ada 4 kelas paper belom marking
ada 36 report card yang belom habis tulis markah
ada 19 buku ko kurikulum aku belum kasi markah
ada teks ucapan aku belom buat sempena hari budi dan jasa

dan.....
terlibat pula dengan kursus minggu depan di KL nun
menjadik pulak guru data
yang sememangnya mereka sangat bijak memilih aku
ko tau sebab ape?
aku lemah siut dengan nombor
asal nampak nombor nak fengsan
sebab tue add maths time SPM dapat 8 E
hahahaha

bertambah lah alah aku dengan nombor selepas ini
hahaha
oh ya!
tadi aku baru tau
yang sekor budak kelas aku terlibat dengan seks bebas
perghh
dasat siut budak budak sekarang
esok akan aku panggil mengadap aku
tau la aku nak buat hapa
hahaha
kalau korang
ape yang patut korang buat if ada student yang berseks bagai dengan boprendnya?
silakan memberi pendapat anda
tima kasih

Isteri Incik Fahmi =p

No comments: