Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, October 20, 2010

makan makan di pantai puteri melaka

tugas aku adalah memasak
suami aku memang kurang suka makan di luar
bukan makan luar cari cewek lain ya
hahaha
aku pun sama
sejak skill memasak hebat bagai johan kalah chef2 hebat yang lain
hahahaha
aku memang kurang berminat nak makan di luar
kalau terdesak baruuuuu lah makan jugak
makan jugak
tak kira~
paksaan katanya
;p

so satu malam yang hening
laki aku tengok aku capek yang maha dasat
memang minggu tue aku bizi semedang
so..
dengan lembut hati
dia berkata

"ayuh!kita makan di luar"
pehal hah ayat aku sekarang kannnn
macam skema
ohhhh
rupanya aku cikgu BM sekarang
hahahha

makanya
malam itu keluarlah kami berdua
macam pasangan bahagia
yang tengah hangat berchinta

dan...
aku baru tau yang rumah kami adalah dekat gila gedabas okay
dengan laut
puiiii kan aku?
bertapa aku nie tak tau kan
5 minit sahaja okay

so laki aku cadangkan makan yong tau fu melaka
sedap beb!
terangkat gilas
kalo korang nak pegi
ko cari sign board tulis PANTAI PUTERI
then atas sket dari pantai tue ada gerai2
gerai tue paling hujung
nama gerai ko tengok sendiri dalam gambar
mata aku pun rabun
so tak nampak nama kedai tue tulis apa
hahaha
 ABC yang meletop letop
very the maveles

 muka dua laki bini yang tak semenggah
laki aku stress sebab thesis dia belom siap
fadan muka
sapa suruh tangguh
agagagagaa
 ko tengok!bertapa hebat kan yong tau fu dia...

 letih letih bila pekena sup dengan yong tau fu
fuhhhh
terangkat!
dan aku makan adalah licin semangkuk
hahaha

harga pun murah
nama lagi kan di situ kawasan kampung
so harga idaklah mencanak sangat kan
agak agak la kan kalo ko makan semangkuk
harga sampai RM 30 lebih
harga sebenar adalah RM 12 sahaja
termasuk dua ABC

Isteri Incik Fahmi =p

No comments: