Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, October 20, 2010

kembali bersiaran

gila pemalas haku nak update belog sekarang
asal nak taip
hilang!
asal nak hilang
tak tertaip
hahaha

jadi...
sunyi sebentar haku dari bersiaran
tapi di FB
haku tatap hado
hobi adalah menceceh di FB
di belog nak kena update gambar
baru teruja orang orangan nak membaca
gitu~

hidup terkadang terlalu deras
(aku tiru iklan simply siti)
hahaha
bila terlalu deras
masa tidak cukup
mana dengan suami
dengan workload yang hazab menggunung tinggi
bak gunung kinabalu
tatapi~
aku kan wanita perkasa
harus tahu membalance kan semua itu
ecececece

dalam minda aku
jangan bawak balik kerja di sekolah
ke rumah
say no to workload!
bila balik ke rumah
masa adalah untuk si suami tercinta
ini adalah amanat mak aku
jadi..
sejak aku mengamalkan prinsip ini
alhamdulillah
semuanya mampu dibereskan dengan baik sekali

seronot tau bila bizi
so kita macam enjoy
dengan apa yang kita suka buat
nak nak pulak
memang aku suka kan jadi chekgu
rasa kerja yang aku buat itu
adalah fun dan enjoy
gitu~

tekanan di tempat kerja ?
tiada langsung
sekolah aku baru
so tak ada sapa nak tocher kau
atau kasik deadline gegar punya
tiada tiada
ko buat
ko sendiri hantar
dan bereskan sendiri
itu yang aku suka
kerja tanpa tekanan

so far
cikgu cikgu adalah supportive
idea gegak gempita
semua satu kepala
nak nak time mengumpat anak murid yang kuang hajau
hahaha
aku?
tak terkecuali la kan mengumpat sama
kata lagi satu bas yang sama
hahaha

doakan aku
semoga aku dapat mencemerlangkan anak didik ini
supaya menjadi isan yang palinggg hebat

cuma...
aku tengah mencari kaedah yang paling bersesuaian dengan mereka
sebab pemikiran mereka sangat lemah
tak boleh berfikir di luar kotak pemikiran
semua yang aku belajar di UPSI dahulu
adalah kelaut
semua aku lupa
(ini kes terrrminum air yang ada semut)
cis cis cis
salahkan semut
hahaha

kerojer mereka hanya salin nota.sekiranya aku bagi latihan sorang pun tak dapat nak jawab.fyi,mereka adalah budak2 kelas belakang yang UPSR nya hanya ada D dan E.terima kasih.


Isteri Incik Fahmi =p

No comments: