Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, September 1, 2010

rasa mcm ada benda dalam perut

ketika suami isteri berdua duaan di dalam kereta
menuju ke soping complex
ada dialog antara suami isteri ini

isteri : Abang,saya rasa macam ada benda la dalam perut saya!

suami : awak memang.setiap bulan mesti cakap macam tue

isteri : betoi banggg

suami : kalau ada baby dalam perut,bulan nie dah masuk TIGA bulan.Tapi masalahnya tak ada.awak sokmo cakap begitu

isteri: ala abang nie...betoi ada benda

suami : benda apa?

isteri : TAHIK

suami : pengotorrrrr

hahahaha
perut aku skrang nie
macam suka terkentot kentot kat dalam
feliks haku
kenape eh
angin kot kan?

nie aku tak bleh tido
nak kata minum teh idak lah pulak
susu pun haku tak minum
hish
feliks betoi lah
korang rasa ape heh?

Isteri Incik Fahmi =p

1 comment:

Lina Rahim said...

Hai Shalin..selamat pengantin baru..