Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, September 22, 2010

bizi gila gila super bizi dan terlalu bizi

title entry aku dah cukup menggambarkan yang aku sangatttt lah bizi
oi korang yang menang kontes aku
hadiah dah lamaaaa aku sediakan
masalahnya aku nak pergi pejabat pos
kemain berchintaaaa lagiii
aduhaiiii
sabar eh
aku memang nak pos
tapi ko tau la kan
keadaan aku sekarang aku
tak buleh nak bergerak ke mana langsunggg

kekdahnya...
aku di melakau sekarang
mak mentua aku ada
adik ipar ada
dan anak buah hubby aku pun ada
owh
dia bebi tecik ok
baru lapan bulan
dan kemain lasak
cer ko bayangkan kalau tetamu korang datang
menetap selama dua minggu di rumah korang
harus super dabel bizi kan

mana ngan nak kemas rumah
mana dengan nak masak
masak pulak 3 kali sehari
tiga kali ok
tukang masaknya kalo orang lain tak apa
ada jugak masa nak klik klik iklan nuffnang
ini takkkkk
aku yang chefff
so..masa aku sungguh terhad merhad

ini aku tengah basuh baju
mesin dah siap berbunyi
kena pulakkk sidai baju
yang berbakul
owh ya!
laki ai dah beli mesin basuh fully automatic
ahaks
seronot woh
sebab tak payah aku nak sental
tonyoh tonyoh
rendam rendam bagai
masuk picit tekan siap sidai
hahaha
jenama hitachi uols
(kembang kembang sket idong)
hahaha

yang terbeli mesin basuh nie bukan apa
tetamu ramai di rumah
hish
takkan aku nak sental semua baju
so..mentua aku cadangkan pergi beli mesin basuh
so...haruslah aku gumbira
hahaha

kendian...
menjaga budak tecik sangattttlah memerlukan kesabaran yang tinggi maha dasat
aku udah la tak de pengalaman
hahaha
kejap kejap nangis
kejap kejap panas
kejap kejap lasak
huish ko
memang naik masle aku ni ha
kendong sana sini
mujur anak orang
kalau anak aku
dah lamaaaa aku membebel
hahahaha


tomei kan budak tecik nie
ini anak abang laki aku
laki dia kerja di sarawak nunnnnn jauh
bini dia pulak belajar di maktab
so...anak tinggai
mentua aku jaga
sekali ngan aku lah menjaganya

jadiknya...
sebab itu blog aku sunyi sepi tanpa penghuni
bizi semedang sampai next week
lepas next week
aku MERDEKA!!!
hahaha

Isteri Incik Fahmi =p

No comments: