Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Monday, August 2, 2010

Sua Rasa TV9 dekat di hati ku

Masak sudah
Mandi pun sudah
Sidai baju pun semunya begheh
maka...
tibalah masa untuk update peristiwa semalam

aku nie bab2 bersosialisasi
number satu ko tau
ada je sua rasa ke,rasa rasa ke,jom rasa ke
hati nie gila kepinginnnn nak pergi
bila dah ada suami kan
harus lah aku heret mamat keding tue sekali
=p
ampun bang
haha

tapi semalam
sebab MIL aku ada kan
adik ipar aku pun ada
jadi...
aku cakap gini kat laki aku
"abang,saya nak pegi sua rasa lah ngan mek na"
jawabnya ringkas
"pergi lah"
ko tengok betapa mulianya laki den
korang hado?
hahaha

laki aku sebenarnya malas nak berjimba di tempat tempat sebegitu
dia lebih gemar nonton WAYANG
dia tak suka berjalan jalan nie
aku jer yang gedik gedik suka berjalan nie
bak kata pepatah
"jauh berjalan luas pengalaman"

noktah
aku nak citer tentang sua rasa
tapi aku dah melalut kelaut
time aku pergi baru pukul 11
time nie orang dah macam berpusu pusu datang
kira ramai jugak la artis yang aku nampak
eh silap silap
aku rasa macam artis
tapi tak tahu ler betul ke idak
sebabnya semua style ala ala atris
aku je tidak
haha

comei pulak upin ipin nie
aku sempat snap tiga keping je
malu pulak aku kat adik ipar aku
kang dia cakap aku jakun plak dok tangkap gambar bagai
huhu

so...aku sempat la rembat
keropok mony
alah dalam iklan yang agak tak masuk akal tue
then rembat milo 50 stick
baru dua puloh hengget
gila murah
dalam masa 30 minit aku di situ
habis jugak sebelah tangan
haha
pompuan pompuan...

minggu depan jom heboh plak
masa untuk keringkan poket laki aku
wahahahaa
(gelak syaitooon)
 Isteri Incik Fahmi =p

No comments: