Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Friday, August 20, 2010

menu semalam

semalam aku memasak
yay!
semalam laki aku balik kelas
terus mintak nak ayam percik
nak ayam percik versi kelantan
sikit punya besar selera mamat nie tau
mujur PARAM dekat aje ngan rumah
so mencicit lah aku berlari larian
ke sinun
"over"
haha

sampai aje PARAM
tak ade ayam percik versi kelantan
versi melaka sahaja ada
haha

so balik
aku goreng ikan jenahak
dengan buat sambal sotong
time berbuka
laki aku sentuh sikit aje ayam percik dia
sambal sotong aku jugak yang laku ko tau
haha

so menu hari nie
dia rekues sambal sotong lagi
pastue cheesy wedges
aku dah siapkan
just tinggal nak goreng wedges aje
sonang ajo nak buat wedges nie
nanti aku tepek resepi di sini yo

kalau beli umgangkaih
mahal
pastue mamat tue sorang aje leh makan
aku langsung tak sentuh
sebab tak cukup
aku baru perasan yang laki aku nie
suka kentang
kentang goreng
begedil
alah..semuanya tentang kentang lah
mujur dia tak bulat macam kentang
aku je macam moyang kentang
perghh
haha

last buat not least
selamat berbuka uolss
and happy weekend
esok aku dah setat posa
yahuuu~

Isteri Incik Fahmi =p

No comments: