Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, August 26, 2010

menu berbuka di restoran tempohari

entry yang tertangguh
hari tue kan aku ada memekak di sini
yang this is our second time makan kat luar
since this month kan
so sini kita cuci mata dengan our meal
keret susu untuk aku


tembikai laici untuk suami aku


tomyam poktek.macam sedap tapi isi kurang..berebut haku ngan suami haku


 kerabu ini adalah paling terbaek dari ladang.sedap lagi menyedapkan.
ini sutung goreng tepung..tak kick sangat ah.aku masak lagi kickapoo kot =p

total semua RM 20 sahaja
ok what sekali sekala makan di luar
rasa lomantik jugak ya
=p

Isteri Incik Fahmi =p

1 comment:

Unknown said...

aku tak prnh mkn kat luaq lg sejak bln posa neh~~heheeh..just tapau dr BARAM ja..hehe