Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, August 19, 2010

kisah semalam

semalam aku tak masak
penyakit malas setat dah ko tau
sejak sejak aku tak posa nie
hahaha
so semalam aku pergi bank
atas urusan insuran
laki aku malas nak ikut
sebab dia cakap penat
mamat tue memang
kalau bab bab berjimba
mudah betul dia penat
cer kalau movie
perghhh
tak payah aku suruh bersiap
awal lagi dia dah stand by
cait
haha

aku nie berjalan je la dengan yakin
dalam bank tue kan
sekali time balik
umangkhaih~
sandal gue tercabut
aksi memalukan
memang sandal aku dah nak arwah
tapi aku berrrrtahan lagi
kata bukan isteri yang suka meminta minta kan?
haruslah bertahannnn gitu

kekdahnya semalam
dah tak bleh jadi
sampai jadi macam nie
sadisss gilerrr


 ko tengok ko tengok
memang dah tak bleh nak letak gam lagi
sandal ini aje aku ada taw
sandal nie lah ke hulu ke hilir aku melaram
haha

dah la bile tengok purse
ahlamakkkk
ada seploh hengget sahajor
mana aku nak cekau sandal seploh hengget
keting~
dapat idea
bab bab idea nie nombot satu kau
haha
KREDIT KAD gue
yeah~
aku ada kredit kad
tapi khas untuk minyak kereta
tapi semalam dah terdesak
haruslah aku guna
singgah jasko kejap
dan....


 nah~
sudah berganti
biar lah nampak macam design orang tua tua merekot
tapi..aku selesa
lagipun sandal macam nie tahan lama
idaklah aku nak bertukar tukar beli benda alah nie lagi
kang membazir
sian laki aku tau
eh..bukan buka
kesian kredit kad aku
kang menipis bakinya
=p
entry tentang kasut aje
cerita dia kemain panjang noks

Isteri Incik Fahmi =p