Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Monday, August 9, 2010

Jon jom jom kita heboh heboh

sabtu pepagi buta aku pegi jom heboh
korang jangan tak tau
pompuan shosial nie memang
pantang ada tempat tempat hiburan gtu
sure kaki nie kemain laju nak pegi
punyalah aku berzikir kat laki aku
nak pegi jom heboh
nak pegiiii jugak
gila kan?
style paksa punya
haha
pentas yang meletopss


akhirnya zikir aku kemain menjadi
plan asal laki aku suruh aku pegi ngan adik aku aje
kebetulan adik aku datang sini
bohsan katanya di UIA nun
tentengok smlm mamat tue pun nak ikut juga

awal ok aku banguntau
pukul 9
diulang pukul 9
haha
bangun bangun bersilat cekak siapkan sarapan
mandi bagai
kejut semua orang
then pukul 11 sampai sana
sedang molek sebab orang baru gaya nak datang
sempat la aku tengok live eira syazira
dan apa namanya pelakon duyung aridinata tue
aku bukan kenai sangat
siti nurhalija je aku kenai
=p
tue hah iera syazira.aku baru kenal.haha

tue adalah pelakon duyung aridinata dan si capek.aku tak tau nama buleh?agagaga



then ada pulak konsert sofaz
wah~
hensem hensem mamat mamat sofaz nie ghupanya
haha
terkesima sebentar
=p
ronda ronda area situ
kendian pukul 12.30 kami dah habis round
akhirnya...
pulang dengan beli pek ribena seploh hengget
haha

bila kami sampai di kota ilmu,ada ceramah agama tapi tak ramai orang..di booth lain semua ramai.felik betoi.

balik balik rasa nak fengsan
laki aku cakap
"esok kita pergi lah lagi!"
"ada konsert siap"
mesti tak fenat kan?
cait~
mamat tue memerli aku dengan ayat yang tak bleh blah
dia cakap tadi kat jom heboh
dua tiga kali pusing
sikit pun aku tak merungut fenat
balik aje rumah
bila nak masuk dapur
penat mencanak ko tau
haha

overall
best lah jugak
tapi tadi tak ramai sangat artis
leya hotfm ngan ikhwan hotfm ada tadi
yang len len tak nampak plak aku
syiokkk beb dok melaka nie
macam macam adoooo


tudia..kumpulan sofaz tengah buat show..sedap sora vokalis dia

Isteri Incik Fahmi =p

No comments: