Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Friday, August 6, 2010

Bila sang suami masuk dapur

laki aku nie kan
tekak dia kejap kejap
nak makan western foods
kejap kejap lapar budu
kejap kejap nak air mata kucing
perghh
tak agak gak tau selera besar mamat nie

so hari nie
lepas aje dia menelaah majalah wanita
aku punya
tentiba
"rasa lapar dadih la"
perghhh
ko tengok ko tengok
"padahal baru je lepas breakfast"
aku pun cakap
"malas la..saya tak reti nak masak dadih"

jadiknya...
dia pun masuk lah dapur
aku dah tau
misi dia mesti la nak buat dadih
mari kita saksikan mamat nie beria nak masak dadih
haha


air 2 liter then masuk kan dadih ngan susu
kacau sampai mendidih
bila dah mendidih
ko tutup api
dan masukkan gula serta pewarna yang dibenarkan

aku guna daddih cap YESS
YESS akan menjadik dadih buatan laki aku
haha
ko tengok mamat tue tengah tunggu dadih dia mendidih
haha


 dah siap..laki aku tengah masukkan dadih ke bekas yang bersesuaian
hebatkan mamat nie?
kalau hari hari dia masak macam nie
kan bagus
aku goyang kaki sambil baca buku doremon
haha


Isteri Incik Fahmi =p

4 comments:

Salmia said...

banyaknya.. mcm nak jual dadih je k.shalin.. :p

Mia-Ina said...

haha..mana boleh tiap2x hari..tgk mood diaorg tue..hehe

Cik Puan Fara said...

sexynye chef masak x pakai baju :p

ShalinzZ85 said...

salmia:tue la pasai..banyak giler..tapi dah tinggal sepauh sebab mamat tue dah ngappp.haha

mia-ina:tue la pasai..kalau mood rajin rasa macam sorgaaa dapat goyang kaki je.hehe

cik puan fara:hahaha..chef tue memang mcm tue :p