Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, July 28, 2010

doorgit

sebulan lebih aku kahwen baru hegeh hegeh nak bgtau doorgift
haha
aku lupa lor
nie pun sebab check balik
jumpe la sikit
ada lagi yang lain
tepi tak sempat nak hembek gambo
maka
yang nie aje lah aku jaja
mana tau korang ada idea nak buat mcm nie


 ada surah yassin kecik ngan tasbih kecik
dua dua aku borong di MYDIN
aku beli 50 pieces aje
sebab nak bagi time orang salam pengantin di pelamin sahaja
yang plastic ngan sign tue aku order dari kak faiz
website dia aku da tak ingat
itu sahaja

 Isteri Incik Fahmi =p

2 comments:

y.o.n.g.n.a.n.a.1.8.8.1. said...

nak tengok doorgift lain jugak.....huhu

PurPLe LaDy AiFA said...

wahh, best nye. saye cari di mydin penang tak jmpe lak mende nie.. kecewa2..