Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, July 15, 2010

cara nak DIY pelamin mini sendiri tanpa banyak duit

aku kan..
suka tau berkongsi rahsia
ramai para B2B yang tengah tergaru sana
tergaru sini
jadi macam...blurrr kejap
ape konsep nak pakai
nak pelamin yang menjimatkan
dengan kos yang sangat sedikit

so
aku ingin berkongsi rahsia
serius menjimatkan
tapi simple aje la
nak very the vogue
kena lah tempah
hihi

pelamin nie idea aku sendiri
malam nikah tue kan
ada khatam quran
jadiknya..
macam tak besh pulak kalo takde pelamin

search dan surf
akhirnya....
jadiklah ini


 kain kaler hitam tue aku beli di kedai kain lah of kos
korang cari je di nagoya ke,kamdar ke sure ade
RM 8 per meter
aku beli dua meter

kain kaler biru,aku beli semeter RM 1.80 sahaja ok
kain dia nipis tapi cantek
mmg kalau dalam kamera canggih
meletopsss noks
tapi nie kamera henset
so macam tak cantik sangat la
haha
kaver sebenarnya


 bunga nie adalah bunga fake
dari aku beli fresh flowers
bek aku beli fake flowers
lebih menjimatkan
satu kotak RM 7

nak tau aku beli kat mana?
semua house ok
dari dalam semua house
ko turun tangga bawah
then belok kanan
kedai tue sebelah watson
jangan tanya nama kedai
sumpah aku tak ingat


 yang nie aku guna paip ok
ayah aku semangat potong potong paip
then aku hias dengan bunga
then aku gantungkan pomander balls
serta burung 6 ekor
pomander balls plak esoknya aku suruh kanak kanak kecil pegang
so berlaku 2 in 1 di situ

akhirnya...

terduduk simpuh membaca al quran kitab mulia
di malam akad nikah

sekian
terima kasih

total kos nak buat pelamin mini tue lebih kurang RM 50
haha
hepi!hepi!


Isteri Incik Fahmi =p

1 comment:

Hayati said...

bagusss...tersenyum I, baca your txts. Tumpang hepi.