Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, July 22, 2010

berjalan jalan melihat alam,burung dan juga haiwan.haha

hambik kautitle entry cukup lah panjang
sebenarnya...
aku tengah teruja nie
baru lepas jalan jalan ke jasko
gila besau jasko melaka nie
setahun aku rasa
tak habis
setahun kalau ko merangkak la

kalau berjalan
mau dua tiga jam juga kekdahnya
aku bukan apa uols
dah dua hari aku terperap dalam rumah
sampaikan matahari pun aku tak nampak bayang
eceh
over
haha

jadi aku nyatakan hasrat kepada sang suami
sambil berkias
"bestnya kalo dapat berjalan jalan ke jasko!"
fuyoooo
"jasko ada sales"
haha
ayat membodek kekdahnya

maka..
zasss pukul enam
panaskan mee goreng
dan bagi sang suami makan kenyang kenyang
sebab kalau berjalan jalan
time dia lapar
kan ada kang jadi harimau jadian di jasko tue
=p

gila kau
sales kat jasko agak meletop
aku belek belek jugak blouse
tentiba
sang suami cakap
"nak ker?"
sambil tersenyum simpul dan berkata
"cantiklah baju nie bang,meh saya try eh!"
bila try
"cantiklah bang"
ambiklah
maka...
terus meloncat di situ jugak
haha
berjaya jugak aku mengepaw laki aku
haha

kendian..meneruskan hasrat ke fofular
aku mmg niat nak beli buku
buku motibasi rumahtangga
hish
bukan apa uols
time nie la nak tambah ilmu
dah la aku bohsan sorang sorang di rumah
ada buku
buleh jugak aku baca selai dua
even kadang kadang baru sebaris baca
dah lalok
hik hik hik

nanti aku kongsikan eh ngan korang
ape ntah tajuk buku tue
tapi mmg best ar
aku baru sempat baca mukadimah
yang isinya belum
esok lah eh aku buat review
mana tau leh share ngan korang

 Isteri Incik Fahmi =p

No comments: