Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, April 8, 2010

seronok

di kantin tadiberlaku perbualan antara aku dan guru guru lain
berbincang hal kawen
da hal beranak pinak
ngeee

aku yang masih bujang trang trang tang
mendengar setiap butir bicara mereka
menceritakan pengalaman berharga mereka bergelar ibu
saat nak beranak
saat di labour room
dan saat minit jam pukul yang lain
haha

ada sorang cikgu nie
serius sempoi
suka aku cara dia
brutal tapi sangat bek hati
dia cakap dia senang beranak
tapi semua anaknya "gunting" (oi,aku lupa la mcm mana nak eja gunting dlm english)
hahahaha

dia cakap
kalau nak senang beranak
JANGAN DERHAKA cakap suami
perghhhh
makan dalam beb
aku nie dah la kepala angin timur laut
pastue suka salahkan hubby kalo ape ape
hahaha

sekali dia pesan cenggitu
terus insappp
huishhhh
takut siot ^-^

ada sorang cikgu lagi
baik sangat
sempoi aje
dia cakap dia shuka
kalo dengar orang nak kawen
dan mendirikan mesjid
dia sungguh teruja
diorang semua dah kawen
aku je belom

aku cakap la
aku lagi 57 hari lagi mau kawen
tergolak besau mereka
cissss

then diteruskan lagi dengan cerita time nak beranak
diorang cakap
kalau pompuan yang melahirkan illegitamate baby
macam tekan punat je beranak
terus keluar

tapi kalo kita yang menjalinkan hubungan halalan toyyiban
perghhhh
sakit siotttt
tapi bile dah tgk baby
rasa owhhhh bestnya
syahdunya
cewahhh
macam berpengalaman plak aku

aku ceritakan balik la
ape yang diorg cerita
aku kan penglipur lara
miahahaha

then kebanyakan yang beranak
cakap serik nak beranak lagi
TETAPI
lepas tgk anak membesar
teringin lagi nak anak
perghhhh
DAHSYAT

nie yang membuatkan aku takut
serius gila takut
takut nak beranak satu
takut nak mengandung lagi satu
mak aiiihhhh

korang mau anak cepat ke atau lambat hah?
aku???
takut siot...
haha

 Mrs Fahmi To Be =>

1 comment:

PUAN THALHA : said...

hee. betul tu shahlin. mummy kita pun kata kalau nak senang beranak, tak boley derhaka dengan suami. huhu. takutnye sebab kite ni kepala angin gak ;p bestkan dengar cerita owang dapat baby? seronok tapi takut gak..cam sakit.
neway, kita nak baby cepat. InsyAllah kalau ada rezeki nanti. owang kata anak sulung enggak boleh di rancang. hee :)