Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, April 11, 2010

membizi sesado

Akhirnya!
aku dapat jumpa card reader
dan USB hub
legaaaa

smlm ingat nak update gambar
tp penat giler
seharian melilau cari barang2
balik balik kongkalikong
sumpah penat!

 Meja aku lol *_*
Keja cikgu sangatttt lah banyak
even ko bertangguh keje pun
tetaplahhh banyak
tapi tak pe
aku memang shuke
sehingga tak buat la lesson plan
sampai dua minggu
haha


 nie ABM yang aku guna time lecturer bak mai observe hari tue
nak kata gempak tidaklah sangat
kretip sikit tue ada la
haha

benda alah ni sungguh aku tidak shuka buat
tapi ku gagahi jugak
demi kebahagiaan
untuk mendapat A
wahhhhh
haha

Jap lagi aku nak zasss ke NILAI
sebabnya parents aku datang sini
nak hantar sepupu aku pergi umrah
so dah alang alang di NILAI
aku turun la ke sana
nak bagi kain buat baju kurung
nak bagi kad kawen
bunting dan lain lain keperluan

owh!bahagia dapat upload gambar
yehaaaa

Mrs Fahmi To Be =>

No comments: