Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, April 20, 2010

Doa

Doa adalah senjata mahal bagi seorang mukmin
Ish..
aku risau la...
dengki khianat manusia sekarang
semua serupa
hamba Allah
tapi ada yang perangai busuk hati
ini yang menyebabkan aku tak bleh blah

aku harap majlis aku nanti
akan berjalan dengan lancar
tolong doakan aku
aku risau sangat
sebab dengki khianat manusia
di luar sana
sangat dahsyat
biasalah manusia
bukan boleh tgk orang laen hidup senang
nak nak plak
ish...
malas lah aku nak cerita di sini

benda nie mmg dah lama lepas
tapi
dendam di hati belum reda
kerana apa?
huh~
sukar untuk menyatakan dengan jelas di sini
sungguh bahaya
kalau aku mula menaip...
habis keluar sumpahan durjana

maka...
biar aku pendam
biar mak ayah aku aja yang tau
mereka adalah tulang belakang aku

hubungan aku dengan tunang
dan keluarga sebelah sana
sungguh tidak ada masalah
nak bergaduh dengan tunang
tak pernah sekali

tapi dugaan yang datang
adalah daripada pihak2 luar
huh~
itu namanya cabaran
tak apa
kuasa Allah melebihi kuasa sakti dia

doakan semoga majlis aku berjalan dengan lancar
sesungguhnya doa soerang teman juga
diharapkan
walaupun di alam maya ini
aku sentiasa berdoa
semoga perjalanan perkahwinan kami
berjalan lancar
tanpa di disaster kan oleh pihak lain
doakan aku yer

hati sungguh risau...

p/s:baru balik denting ngan hubby..sudah 3 bulan tidak jumpak..owh~rindunya hanya aku yang tau.ngeee

 Mrs Fahmi To Be =>

4 comments:

mama affan said...

xpe..nanti da kawen..sll2 la denting..huhu.

wanie said...

dont worry k.. everything will going be alright..., saya sentiasa doakan kebahagian kawan2 saya

Fiza Zainal Abidin said...

insy'allah, semuanya will be fine yer dear..don't think abt it too much. Allah tu sentiasa ada melindungi hamba-hambaNya kan :)

chempaka said...

Insyallah..sumernya akan selamat! Jgn pikir yg negatif2 tuu... pikir yg indah2 sahajaaaa