Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 2, 2010

Menggalas cabaran

 Hi all :)

Damn mish my blog so much :)

Hari hari yang dilalui sangat bizi..rasa macam 24 jam sangat tidak cukup tapi malam nie ku gagahi juga menjengah dunia kedua aku yang dah lama ditinggalkan

Masih trauma untuk mengudate dengan berkobar kobar kerana KEJADIAN malang tempohari

Dulu kemain mengganas aku update blog tapi sekarang nan ado nya....jadi macam....ah..lu pikir lah sendiri :p

Shiannnn korang yang menantikan update preparation aku kan?hihi

Sebenarnya setakat nie berjalan dengan lancar..alhamdulillah

Pakej perkahwinan pun dah ditukar dan dirombak semula dan alhamdulillah everthing is under control but a lil bit upset due to the past incident..hurm... :(

Sekarang nie tengah bizi nak design kad kawen. he he he...bukan bukan..aku just nak semak kad kawen sama ada puas hati atau tidak.harap harap ia nya menjadi seperti mana yang aku nak!

 
credit to Sher

mini pelamin akan di set up sendiri dan akan dihias ala ala macam gambar di atas :)

Tetapi kaler adalah biru dan putih..pelamin mini nie adalah untuk majlis khatam quran

Goodies pada malam itu adalah Cupcakes dr kak rani the famous cupcakes di changloon..besh tgk design2 menarik cupcakes kak ranie dan sangat sangat senang nak deal dengan kak rani just through email ajer :)

Then ada mineral water dan biskut chumil yang shedappp...

Harap harap majlis yang akan berlangsung lagi 3 bulan lagi akan berjalan dengan lancarnya...doakan aku yer kawan kawan...

Banyak betoi kan dugaan nak kawen nie?kadang2 tak terjangkau pemikiran kita dan blurrr terus macam mana nak cari jalan penyelesaian dan aku harap Allah sentiasa memberkati walimah yang akan berlangsung ini..amin...

 Mrs Fahmi To Be =>

No comments: