Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, March 10, 2011

barangan baby.jangan kamu gelak

 aku dan pak cik kurus adalah bonda dan baba yang semangat
baby baru sekecil limau
barang barang dia dah 70% siap dibeli
haha

bukan apa
time aku berduit
baik aku beli sikit sikit
lama lama jadi lah gunung

fyi,barangan baby adalah M.A.H.A.L
sumpah mahal
aku kan cenciput aja gaji
gaji pulak fixed setiap bulan
kekdahnya..kena lah beli sikit sikit
nama lagi kuli
gaji adalah ciput
=p

maka...antara barang yang telah siap dibeli
tema adalah HIJAU.Go GREEN katanya.since belom tau jantina,maka selamat aku beli kaler yang buleh masuk lelaki atau perempuan.pak cik kurus teringin sangat anak perempuan.aku tak kesah pun jantina.asaikan dia menjadi manusia berguna macam bondanya.wakakaka

bapak mahal botol susu avent.haha.disebabkan sayangkan anak,babanya membeli tanpa berpaling pada daku.haha
yang nie aku memang sangat sangat berkenan tahap cipan terkentot.haha
serius comei nak mampos!
aku beli online dari mana ntah
harganya RM 69.90
kotak hijau ini sangat comel
aku rembat di tesko
kendian,isi breast pad,nappy liners,wet tissues dan lampin baby!

aku rasa hampir lengkap barang barang si tecit ini
semangat kan aku?
haha


baru baru ini,aku ingat macam semua dah complete
tapi bila ke soping complex
pak cik kurus terbekenan pulak dengan playgym untuk baby
oh!teruja pulak pak cik ini
aku pulak terbekenan baju
maka....baju baby dah ada 7 pasang
semua aku beli untuk 3-6 bulan
jimat duit bonda
sebab baju baby buleh pakai lama
haha

jalan jalan lagi
terberhenti ke guardian pulak
time tue sebamed ada promosi
oh!
rugi kalau tak grabbed
maka...terbeli pulak toileteries untuk baby yang harganya RM 90 lebih
mahal betul toileteries baby
bonda pakai sabun cap lux yang harganya RM 6 hengget aja
baby punya..mahai oh

jalan jalan lagi ke jayen
banyak betoi aku punya jalan
lagi berjalan lagi habis duit aku
ternampak pulak kelambu corak corak kaler hijau
terbaik nih
maka...terdetik mesti beli
sebab nak berpantang di kelantan time raya nanti
nyamuk nyanyuk banyak di kelantan nun
kesian pulak anak aku kalau kena ketit nyamyuk nyanyuk
maka...terbeli lagi
haha

aku rasa aku dah habiskan almost RM 700 untuk baby's stuff
ini baru mengandung 4 bulan lebih
dasat sungguh nafsu aku membeli belah
=p

 Isteri Incik Fahmi =p

6 comments:

MiaSaidin said...

yg bentuk ladybird hijau tu menatang apa gunanya?

yuyu jannah said...

btol tu.apa ye ladybird tu.teruja betul nk tau...
mmg hilang la penat lelah kalau boleh shopping brg2 baby ni.lenguh lutut, loya, sakit pinggan mmg hilang sejauh2 nya..balik rmh je terus penyakit tu dtg balik...

sha said...

owh sgt gigih kamu bersoping ye shalinz. jgn lupa beli jamu lak utk mommy tuh ^_^

cikteratai said...

hehehe..syoknya shopping baju baby....ada tilam baby cantik tau warna hijau dekat sini.fb d'ametis Dahliya...*sempat promote..hehehehe

wanie said...

wah.. sudah membeli belah utk baby.. best nyer..., erm ladybird hijau 2 apa benda ye???

Unknown said...

aah,ladybird tu amende...semangat nye shopping..effa tak shopping lg,pdhal dah 27 weeks