Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Friday, December 10, 2010

9 hari berada di kedah

berada di kedah memang sesuatu yang menyeronokkan
masakan mak adalah yang terbaik di alam fana ini
balik hari tue
kami laki bini bosan gila
sebabnya ongkos kurang
maka terpaksa mencatu duit
demi kebaikan bersama
hoyeah!

 perkara pertama yang dilakukan ialah
pergi kenduri kawan kawan
sila lihat aku telah membesar bagai johannnnnnn
oh tidak!


kemudia aku menyebok kenduri kawen orang
punya lah bohsan tak tau nak buat apa
kebetulan hari tue jiran aku kawen
kami volunteer nak bawak pengantin
haha

kasi tunjuk bilik perantin dulu sebelum tunjuk perantin
tema adalah hijau
chantek!
 tempat makan perantin
 jiran aku kawen dengan orang jitra.so dekat aja
maka..berkonvoilah kami
tue kereta depan aku bersama laki aku mmebawa perantin dengan chermat
laki aku pun naik teruja sekali bab2 kawen dan perantin nie ko tau
haha
 tudiaaaaa...
perantin yang pious
haha
mereka adalah alim ko tau
 hari seterusnya akad nikah kawan sekolah aku
aku jugak jadi penyebok
laki aku pun naik hantu jugak
jadi potograper hari itu

tahniah kepada mereka
syaida dan shazam
mereka berkahwin satu sekolah
lama jugak bercinta
sama macam aku


Isteri Incik Fahmi =p

No comments: