Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, August 19, 2010

jadual padat dan ketat uols

aku sebenarnya tak ada keje
eh eh silap
baju lom basuh
esok je lah labu
ketas pekse budak budak tusyen
belom ditanda
esok lah labi
haha
asek bertangguh aja minah sejengkal ini
=p
memandangkan aku tak ada kerja
maka....
aku rajin terlebih untuk menyenaraikan rutin harian aku setiap hari

5.00 pagi
teet teet
sang suami kejut bangun sahur
aku idaklah bersahur minggu nie
tapi tatap bangun sediakan sahur laki aku
haha

5.30 pagi
iron baju laki aku
letak segala mak nenek bagai yang dia nak pakai

6.00 pagi
azan berkumandang
laki aku solat
aku terus membongkang

7.30
mamat tue dah siap mandi wangi bagai
kejut aku
kiss kiss
salam
dan dia pergi kelas
aku terus terbongkang
=p

11.00 pagi
terbangun dengan sendiri kau
celik aje mata
gosok gigi
on PC
tengok FB dan blog
haha

2.00 petang
tengok sinetron alissa
laki aku pun pulang
dia terbongkang keletihan
aku melayan sinetron itu sampai pukul 3

5.00 petang
setat bersilat di dapor
kalau tak bersilat
pergi bazar dekat giler ngan rumah kitaorng
jalan kaki sudah..

6.30 petang
citer epilog syurga cinta
sambil sambil iklan
sediakan makanan untuk berbuka

8.00 malam
solat maghrib
kadang kadang berjemaah
kadang kadang sendirian

9.00 malam
aku membaca
turn laki aku plak berinternet

11.00 malam atau 12 00 malam
titon la...

rutin aku so far sejak jadi surirumah =)
kalau bulan tak posa
bangun subuh 6.30 pagi
iron baju laki aku dan terbongkang secara tentiba sampai 10 pagi
haha

sorgaaa ko tau bangun lewat lewat nie
rasa indahnya
eiii
haha
syok gak kan jadi surirumah time time baru kawen
banyak masa
dan kadang kadang terlebih masa
rasa nak pass masa yang lebih tue kat orang lain
=p


Isteri Incik Fahmi =p

1 comment:

CahayaMatakuYangMenyaksikan said...

yup...sama la..terlebih masa...hehe