Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, May 20, 2010

Urut dengan mak bidan

Minggu nie di sekolah aku sangat bizi
ye la..ada lagi 6 hari nak tinggalkan sekolah nie
so metsilah kena tinggalkan kenangan yang indah
buat mereka2 semua

so smlm mmg aku penat + hectic yang sungguh melampau
dan sungguh dasat la penat tue
tak dapat digambarkan
so aku pun teringat la
ada sorang kawan aku
dia dah lama kawen

dia pesan sebelum kawen
pergi lah mengurut dulu
means bukan urut di SPA tau
nie urut ngan bidan kampung
so kawan aku pun suggest lah
pergi yang dekat ngan rumah sewa aku je

smlm takut gak
ye la..mana tau nenek kebaya ke ape ke
harus la aku sudah terpengaruh ngan citer nenek kebaya tau
di tibi 3 jam 7.30 petang
haha

so bila tgk nenek tue
sangat baik
so dia start la urut aku
tujuan urut nie
sebab naik bagi naikkan rahim
aku penah gak dengar
kan kadang2 kite jatuh time pegi kem2 time sekolah
dan zaman uia dulu
(mana la tau kan)
so...bila dha jatuh
menyebabkan susah la nak mengandung
maka.....

nenek tue mmg fokus di bahagian belakang
sampai ke vontot
dia cakap urat aku keras
sbb tue selalu lenguh lenguh
mmg sorgaaaa gila bila diurut
sejam lebih gak la...

dia pesan la..
pergi mandi bunga
tapi aku mana nak cekau bunga
setakat bunga raya aku leh la cari
bunga spesis lain mana aku nak cekau
so...aku kan dah guna aura seri
maka setiap pagi HARUS aku
guna 3 atau 5 titik utk naikkan seri
bagus tau aura seri nie
aku rasa mcm ada perubahan

then...smlm
bleh plak aku mimpi aku beranak
terkeluar anak lelaki
siap bagi nama mohd faizal
tup tup terjaga
sedar sedar mimpi
vudussss sungguh
haha
takder motip betoi mimpi aku smlm
maybe sbb dok pk urut semalam la kot
giler =p

lepas dia urut aku banyak kali tue kan
rasa lega gila
dia cakap urat aku dah lembut sikit
then dia ckp badan aku akan naik pas kawen
sbb time dia urut tue dia dpt tau
badan aku cepat naik
gulppppp
mau pengsan terus
=p

so
b2b sekalian
meh la kita p urut mengurut
sila p terjah memana bidan kampung ok
bagus tau...
dapat menghilangkan sendi sendi badan yang dah terpeleot

daaaa
p/s:next week nak p scalling gigi plak...balik kedah ke SPA..sorgaaaaa =p

Mrs Fahmi To Be =>

2 comments:

niesz said...

wa..syok nye dapat kene urut..mesti lega trus kan..

bahaya tu kalau bdn cepat naik..kene jg tau..if x mmg susah nk turunkn balik..dgr dr pengalaman untie..ehe..

ally said...

setuju2..pergi la berurut..hihi..sy pon pegi juga..tp bukan dgn mak bidan la, ngan seorang yg mahir mengurut2 nih..ada lg 2 kali kene pegi..hilang sume urat2 sy yg tegang2 tuh..n badan rs segar juga..=)